Felhasználási feltételek

1. Webáruház, szerződő felek

1.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek ("ÁSZF") tartalmazza a Rácz Lili egyéni vállalkozó ("Szolgáltató") által üzemeltetett https://raczlili.hu weboldal ("Webáruház" vagy "Weboldal") használatára vonatkozó feltételeket.

1.2. A Webáruház működtetése elektronikus kereskedelmi szolgáltatásnak minősül. A Webáruház igénybevételére vonatkozó feltételeket, valamint a Szolgáltató és a Felhasználók jogait, kötelezettségeit a jelen Általános Szerződési Feltételek határozzák meg.

2. A Szolgáltató

2.1. A Szolgáltató cég neve: Rácz Lili egyéni vállalkozó

2.2. A Szolgáltató részletes adatai:

  • A szolgáltató rövidített cégneve: Rácz Lili e.v.
  • A cég székhelye, levelezési címe: 2310 Szigetszentmiklós, Szabó utca 1/a
  • A szolgáltató képviselőjének neve: Kardos Lili
  • Adószám: 57553755-1-33
  • Nyilvántartási szám: 56191710
  • Statisztikai számjel: 57553755-8211-231-13
  • Elektronikus elérhetőség: hello@raczlili.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 70 248 9278
  • A szolgáltató bankszámlaszáma: Raiffeisen Bank, 12011375 01876402 00100005

2.3. Ügyfélszolgálat elérhetősége:

  • Telefon: 06 70 248 9278
  • E-mail: hello@raczlili.hu

2.4. Tárhelyszolgáltató elérhetősége:

  • Székhelye: Badenerstrasse 47, 8004 Zurich, Switzerland
  • E-mail: webnode@webnode.com

3. Általános tudnivalók

3.1. Jelen ÁSZF hatálya kiterjed Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a jelen Webáruházon keresztül történik.

3.2. A Felhasználó a Honlap használatával elismeri, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF rendelkezéseit ismeri, megértette, tudomásul vette és elfogadta.

3.3. A jelen ÁSZF 2021. november 9. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi.

3.4. A Weboldal teljes egésze – a Weboldalon megjelenő szövegek, képleírások, képek, fényképek, egyéb tartalmi és formai elemek – szerzői jogvédelem alá tartoznak. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen tartalmi és formai elemek Rácz Lili kizárólagos tulajdonában állnak, annak használatára és felhasználására kizárólag Rácz Lili jogosult. Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Honlapon elhelyezett képeket, jeleket, képi, formai elemeket tilos részben vagy egészben másolni, áthelyezni, elektronikusan tárolni, vagy a Weboldal működését zavarni.

4. A Webáruházban megvásárolható termékek

4.1. A Weboldal termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára.

4.2. A Webáruházban Rácz Lili festészeti alkotásai vásárolhatóak meg. Valamennyi feltüntetett, előre elkészített alkotás egyedi, egy darab rendelhető belőle. A "Kapcsolat" à "Írj üzenetet nekem!" űrlap alatt megrendelés adható le egyéni igényeknek megfelelő festői alkotások elkészítésére.

4.3. A termék lényeges tulajdonságait, jellemzőit a konkrét termék információs oldaláról lehet megismerni a Webáruházban. A termék információs oldala tartalmazza a termék méretét, legfőbb jellemzőit, elkészítési technikáját, Szolgáltató egyéb megjegyzését termékével kapcsolatosan. A Webáruházban szereplő fotón látható termék nem lényeges módon eltérhet a megrendelés teljesítése során a Felhasználó részére megküldésre kerülő terméktől. Így különösen a Felhasználó képernyőbeállításaitól függően a termék valóságos színe eltérhet a Weboldalon láthatótól. A kismértékű eltérések nem jelentik a Szolgáltató nem szerződésszerű teljesítését, emiatt szavatossági igényt, vagy a szerződésszegés jogkövetkezményeit érvényesíteni nem lehet.

4.4. A Weboldalon feltüntetett árak forintban értendőek. A termékek alanyi adómentesek, azaz a mellettük feltüntetett árak ÁFA-t nem tartalmaznak. Nem tartalmazzák ezen kívül a szállítási költséget sem, mely a rendelés utolsó fázisában kerül a termékek árához hozzáadásra.

5. Regisztráció és megrendelés

5.1. A Webáruházban való vásárlás, illetve szolgáltatás megrendelése regisztrációhoz nem kötött.

5.2. A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, a "Portfólió" menüpont alatt a megvásárolni kívánt alkotás kiválasztását követően a "Kosárba" menüpont alatt.

5.3. A kiválasztott festmény menüpontja alatt a "Kosárba" gomb megnyomását követően megjelenő megrendelő űrlap kitöltésével rendelhető meg a kívánt termék. Az adott festmény megrendeléséhez a következő adatokat kell megadnia a Felhasználónak: név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok. Következő lépésként a Felhasználónak ki kell választania a fizetési módot.

5.4. A Felhasználónak a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az általa bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha a Felhasználó már a következő oldalra lépett). A Felhasználó felelőssége, hogy az általa megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

5.5. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a böngésző "Vissza" gombjára kattintás útján javíthat a megadott adatokon.

5.6. Megrendeléskor a Felhasználó elfogadja rendelése összegét (összesítés), valamint az ÁSZF-et. Enélkül a megrendelés nem jön létre.

5.7. Felhasználó a "Megrendelés" gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.

5.8. A Szolgáltató a megrendelés megérkezését követően elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja a megrendelést a Felhasználó felé. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés kódszámát, amelyre hivatkozni kell a megrendeléssel kapcsolatos bármely ügyintézés esetén. Amennyiben a visszaigazolás a megrendeléstől számított 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül a szerződési kötelezettség alól. Amennyiben a Felhasználó rosszul töltötte ki a megrendelést és nem helyesen adta meg email címét, úgy a Szolgáltató a megrendelését sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudja. Szolgáltató a megrendelés nem helyes kitöltéséből eredő kényelmetlenségekért, károkért felelősséget nem vállal.

5.9. A Felhasználó a megrendelés során az ott feltüntetett jelölőnégyzet bejelölésével kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és kifejezetten elfogadja.

5.10. A Felek közötti szerződés a Felhasználó adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését, valamint a Megrendelés ikonra kattintás megerősítését követően, az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre. A felek között ilyen módon létrejött szerződés magyar nyelvű, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, nem kerül iktatásra a Szolgáltató által és nem minősül írásba foglalt szerződésnek, továbbá magatartási kódexre nem utal.

5.11. Egyedi rendelés alapján elkészítendő festmények

5.11.1. A Weboldalon az "Kapcsolat" menüpont alatt, az "Írj üzenetet nekem!" űrlap kitöltésével megrendelés adható le a Szolgáltatónak egyedi, a Felhasználó igényeinek megfelelő festmény elkészítésére.

5.11.2. Az e pont szerinti egyedi festmény megrendelése esetén kizárólag elektronikus levelezés során tett nyilatkozatok útján kerül sor szerződéskötésre.

6. Fizetési feltételek

6.1. A termék(ek) vételárának kiegyenlítése történhet banki átutalással, a Szolgáltató (Rácz Lili) Raiffeisen Banknál-nál vezetett 12011375 01876402 00100005 sz. bankszámlaszámára történik. Átutalásnál a közlemény rovatban a visszaigazolásban szereplő megrendelési számot fel kell tüntetni.

6.2. Amennyiben a megrendelt termékek ára a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül nem kerül kifizetésre (a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra), úgy a Szolgáltató mentesül az ajánlati kötöttség alól és nem köteles a megrendelés teljesítésére.

6.3. A weboldalon történő vásárlások során lehetőség van bankkártyás fizetésre. Elfogadott kártyatípusok: Visa, Mastercard, Maestro. A fizetés a weboldalon keresztül, biztonságos, titkosított online fizetési rendszer használatával történik.

6.4. A vásárlás véglegesítésekor a rendszer átirányít a fizetési szolgáltató oldalára, ahol a kártyaadatok megadása történik. A fizetés összege a tranzakció pillanatában terhelődik a kártyáról. A Szolgáltató nem fér hozzá a kártyaadatokhoz, így azok biztonsága garantált.

6.5. Sikertelen fizetés esetén a rendelés nem kerül véglegesítésre. A felhasználót a rendszer erről automatikusan értesíti, és lehetősége van új fizetési kísérletre.

6.6. Amennyiben a vásárlást követően a termék visszaküldésére vagy elállásra kerül sor, a visszatérítés a megrendeléskor használt bankkártyára történik, a visszatérítés feldolgozási idejét a bank határozza meg.

6.7. A bankkártyás fizetés során a weboldal kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges adatokat kezeli. Minden adat titkosított csatornán (SSL) kerül továbbításra, a fizetési szolgáltató szabályzata szerint.

6.8. A megrendelt termékek árát tartalmazó számlát a Szolgáltató a termékekkel együtt küldi meg a Felhasználó részére.

7. Szállítás

7.1. A megrendelés átvehető személyesen, előre egyeztetett időpontban a 2022 Tahitótfalu, Villasor 52. cím alatt.

7.2. A megrendelt termék átvétele kiszállítás útján is lehetséges. Ez esetben a Szolgáltató a terméket csomagküldő szolgálat igénybevételével küldi el a Felhasználónak az előre egyedileg egyeztetett postai címre. Szolgáltató a termékeket kizárólag Magyarország területére szállítja ki.

7.3. A kiszállítás és a csomagolás díja egységesen, súlytól és a termékek számától függetlenül 2590 Ft.

7.4. A Szolgáltató a feladás határidejéért vállal felelősséget. A feladást követően a csomagküldő szolgálat a saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül szállítja ki a küldeményt, ezért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

7.5. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség.

7.6. Amennyiben a Felhasználó rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben a Szolgáltató a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül e-mailben értesíti a Felhasználót erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a Felhasználó megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre akkor van lehetőség, ha a Felhasználó a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét.

7.7. Amennyiben a Szolgáltató felszólítására a Felhasználó 5 munkanapon belül nem reagál, vagy nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy nem fizeti meg a fenti határidőben az ismételt kézbesítés összegét, úgy a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül a Szolgáltató visszautalja a már megfizetett vételárat a Felhasználó részére. Ez esetben a Szolgáltató nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a Felhasználó felé.

8. Elállás

8.1. Webáruházból megrendelt, előre elkészített festmények esetén

8.1.1. A Felhasználó a Webáruházban megrendelt termékek megvásárlásától 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A 14 munkanapos határidő a megrendelt termékek kézhezvételének napján kezdődik.

8.1.2. A Felhasználó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

8.1.3. A Felhasználó e-mailben küldött nyilatkozattal gyakorolhatja elállási jogát. Az elállási nyilatkozatot a jelen ÁSZF 2., a Szolgáltatóra vonatkozó fejezetében rögzített email címre kell megküldeni a fenti határidőn belül. Az elállási nyilatkozatban meg kell adni a megrendelésben szereplő minden adatot, a megrendelés kódszámát, illetve a megrendelésnek és a termék kézhezvételének az időpontját. Ezek hiányában, vagy ha egyéb okból a Szolgáltató nem tudja beazonosítani, hogy az elállási nyilatkozat mely megrendelésre/vevőre/termékre vonatkozik és határidőben benyújtásra került-e, úgy az elállási nyilatkozatot nem tudja elfogadni.

8.1.4. Elállás esetén a Felhasználó köteles, a termékek biztonságát, sérülésmentességét megfelelően biztosító csomagolásban (legalább olyan csomagolásban, amelyben az ő részére kézbesítve lett), ajánlott küldeményként visszaküldeni a Szolgáltató részére a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül. A visszaküldés költségeit a Felhasználó viseli. Elállás esetén a Felhasználó a termékkel együtt a vonatkozó számlát is köteles a Szolgáltató részére visszaküldeni.

8.1.5. Az elektronikusan megküldött elállási nyilatkozat kézhezvételét követő legfeljebb 14 napon belül a Szolgáltató a Felhasználó által a részére kifizetett összeget átutalás útján visszatéríti a Felhasználónak, feltéve, hogy ezen határidőn belül a visszaküldött termékeket sértetlen állapotban megkapta, vagy a Felhasználó kétséget kizáróan igazolta felé a termék visszaküldését. A két időpont közül a korábbit kell figyelembe venni.

8.1.6. A Szolgáltató jogosult levonni a visszatérítendő összegből a visszaküldött termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárát.

8.2. Egyedi rendelés alapján elkészült festmény esetén

8.2.1. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy

a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

29. § (1) bekezdés c) pontja alapján nem illeti meg a teljesítés megkezdését követően elállási vagy felmondási jog, mivel az egyedi megrendelés alapján elkészített festmények olyan nem előre gyártott terméknek minősülnek, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, ill. amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

9. Kellékszavatosság

9.1. A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szabályai szerint.

9.2. Szavatossági igénye érvényesítésekor a Szerződés megkötését a Felhasználónak kell bizonyítania. A Szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló dokumentumot a Felhasználó bemutatja.

9.3. A Szolgáltató a nála bejelentett szavatossági igényről jegyzőkönyvet vesz fel, melyben rögzíti

  • a Felhasználó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a kezeléséhez,
  • az eladott termék megnevezését, vételárát,
  • a szerződés Szolgáltató általi teljesítésének időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • szavatossági vagy jótállási igénye alapján a Felhasználó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
  • a szavatossági igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát, valamint
  • tájékoztatást arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a Felhasználó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

9.4. A Szolgáltató a jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Felhasználó rendelkezésére bocsátja. A Szolgáltató a jegyzőkönyv másolatát annak felvételétől számított három évig megőrzi.

9.5. Ha a Szolgáltató a Felhasználó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – 5 munkanapon belül, igazolható módon értesíti a Felhasználót.

9.6. A Felhasználó – választása szerint – a következő kellékszavatossági igényekkel élhet. Kérheti a megrendelt termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kéri, illetve nem kérheti, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, illetve a hibát a Szolgáltató költségére kijavíthatja, mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. A Felhasználó választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha arra a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

9.7. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a Felhasználót tájékoztatja a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.

9.8. A Felhasználó a hibát annak felfedezése után haladéktalanul köteles közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A Szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl a Felhasználó a kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

9.9. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben a Felhasználó igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. Kivételnek minősül, ha az érintett termék természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlennek minősül az a vélelem, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

9.10. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

10. Panaszkezelés

10.1. Felhasználó a Webáruház működésével, a megrendelésekkel kapcsolatos kérdéseivel és esetleges panaszaival az alábbi elérhetőségeken keresztül keresheti meg a Szolgáltatót:

  • levelezési cím: 2022 Tahitótfalu, Villasor 52.
  • elektronikus levelezési cím: hello@raczlili.hu
  • telefonszám: 06 70 248 9278.

10.2. Telefonon munkanapokon 9 és 17 óra között érhető el a Szolgáltató.

10.3. A telefonon tett panaszokat a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, majd szükség szerint és a lehetőségekhez mérten orvosolja.

10.4. Amennyiben a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a Szolgáltató részéről a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató legkésőbb a 10.5. pont szerinti érdemi válaszához mellékelve küldi meg a Felhasználó részére. A jegyzőkönyvet és a válasz másolatát a Szolgáltató három évig megőrzi.

10.5. A panaszról felvett jegyzőkönyv az alábbi adatokat tartalmazza:

  • a fogyasztónak minősülő Felhasználó neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a Felhasználó panaszának részletes leírása, az általa bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a Szolgáltató nyilatkozata a Felhasználó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a Felhasználó aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma, illetve
  • a panasz elutasítása esetén az arról szóló tájékoztatás, hogy panaszával a Felhasználó - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, valamint, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

10.6. A Szolgáltató a Felhasználó által szóban tett vagy a Felhasználó álláspontja szerint a Szolgáltató által nem kielégítően kezelt panaszokra, valamint az írásban tett panaszokra egyaránt azok beérkezését követő 30 napon belül érdemben válaszol.

11. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

11.1. Amennyiben a panaszkezelési tevékenység nem a Felhasználó megelégedésére történt, vagy a Felhasználó panasza elutasításra került, a fogyasztónak minősülő Felhasználó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő Békéltető Testület előtt eljárást kezdeményezhet. A Felhasználó a www.bekeltetes.hu honlapon tájékozódhat az illetékességi területről.

12. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

12.1. Amennyiben a Szolgáltató a panaszkezelés során megsértette a fogyasztónak minősülő Felhasználó számára biztosított jogokat, a Felhasználó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A járási hivatalok elérhetősége: https://jarasinfo.gov.hu. Amennyiben a Felhasználó panaszával hatóság vagy békéltető testület eljárását kívánja kezdeményezni, az ügy jellegétől függően erre az alábbi szerveknél van lehetősége:

a) Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály

  • cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III. em.
  • telefonszám: +36 (1) 450-2598
  • e-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

b) Budapesti Békéltető Testület

  • székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
  • postacím: 1253 Budapest, Pf. 10.
  • telefonszám: +36 (1) 488 2131
  • e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
  • weboldal: https://bekeltet.bkik.hu

12.2. A fentiek mellett a Felhasználónak lehetősége van az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platform igénybevételére is az ec.europa.eu/odr címen.

13. Vegyes rendelkezések

13.1. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten nem rendezett kérdésekben az alábbi jogszabályok rendelkezései megfelelően alkalmazandóak:

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény;
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény;
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet.


13.2. Az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi a Szolgáltató Adatkezelési tájékoztatója, amelynek tartalmát a megrendelés leadásakor a Felhasználó megismeri és hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Szolgáltató a megrendeléssel és a Szerződéssel kapcsolatban megadott adatait az abban foglalt feltételrendszernek megfelelően kezelje.

13.3. A szerződés nyelve a magyar.